Press "Enter" to skip to content

2024: Godina kada su brendovi zablistali

Nova godina 2024. bila je spektakl u svijetu velikih brendova. Svaki od njih na svoj način iskoristio je priliku da zasvijetli na tržištu i privuče pažnju potrošača. Coca-Cola, kao simbol praznične čarolije, oduševila je emotivnom kampanjom koja je naglasila važnost zajedništva i obitelji, čime je značajno povećala svoju prodaju.

S druge strane, Apple je uspješno privukao kupce kroz ekskluzivne novogodišnje popuste na svoje najnovije proizvode. Ova strategija ne samo da je potaknula prodaju, već je i dodatno učvrstila njihovu poziciju na tehnološkom tržištu.

Modni gigant Zara predstavio je novu kolekciju inspiriranu prazničnim slavljem, koja je odmah postala hit. Njihov brzi modni pristup i ograničena dostupnost kolekcije potaknuli su potrošače na brze kupovine, čime je Zara ostvarila značajan priljev novca.

Nike nije zaostajao, predstavivši limitiranu seriju tenisica koje su postale neizostavan dio garderobe mlađe populacije. Ova ekskluzivnost i privlačnost doveli su do impresivnog porasta prodaje.

Sve u svemu, 2024. godina bila je odličan primjer kako veliki brendovi koriste praznično razdoblje ne samo za promociju svojih proizvoda, već i za stvaranje snažnog utjecaja na tržištu i ostvarivanje značajnog priljeva novca.

Comments are closed.