Pod svjetlima Las Vegasa, Max Verstappen jutros je osigurao svoju četvrtu titulu svjetskog prvaka Formule 1, završivši utrku na petom mjestu. Utrku je obilježio trijumf Georgea Russella, koji je predvodio dvostruku pobjedu Mercedesa. Lando Norris, čiji je plasman ispred Verstappena bio nužan za produžetak borbe za naslov, zauzeo je šesto mjesto i time ispao iz ovogodišnje borbe za prvaka.
S 27 godina, Verstappen se pridružio ekskluzivnom društvu vozača s najmanje četiri svjetske titule, među kojima su Michael Schumacher i Lewis Hamilton sa sedam, Juan-Manuel Fangio s pet te Alain Prost i Sebastian Vettel s četiri.
Iako je Verstappen bio favorit nakon dominantne sezone 2023., pad forme Red Bulla ove godine omogućio je napredak McLarenu i Ferrariju. Usprkos gubitku vodstva u prvenstvu konstruktora, njegova dosljednost osigurala mu je prednost u vozačkom poretku.
U Las Vegasu, Verstappen je rano stigao na drugo mjesto, ali zbog problema s tvrdim gumama završio je peti, iza Lewisa Hamiltona i Ferrarijevih vozača Carlosa Sainza i Charlesa Leclerca.
Direktor Red Bulla, Christian Horner, pohvalio je Verstappena, ističući: “Njegova izvedba ove godine bila je izvanredna. Osvojio je osam utrka, više nego dvostruko od ostalih vozača na gridu.”
Ove sezone ostale su još samo dvije utrke: Velike nagrade Katara te Abu Dhabija. U te dvije utrke odlučit će se koji tim će odnijeti titulu Konstruktora, Ferrari ili McLaren. Razlika između McLarena i Ferrarija iznosi 24 boda, dok Ferrari ima 29 bodova više od Red Bulla. Ovo stvara zanimljivu završnicu, jer se u preostale dvije utrke može osvojiti maksimalno 44 boda po vozaču po utrci (25 za pobjedu + 1 za najbrži krug). Ako svaki tim ima dva vozača, maksimalni ukupan broj bodova po utrci za momčad iznosi 88 bodova. Ferrari bi mogao prestići McLaren za naslov konstruktora, ako postigne dovoljno snažne rezultate i minimalizira razliku od 24 boda. Red Bull još ima matematičke šanse dostići Ferrari, ali za to im treba vrlo dominantan nastup u obje utrke uz slabije rezultate Ferrarija. Prava borba u završnici bit će ovisna o strategijama timova, konzistentnosti vozača i tehničkim problemima koji bi mogli utjecati na bodovni poredak.