Foto: Mateo Mučnjak, Danko Šimunović, Luka Brajković, Krešimir Drmić
Bobmer Clothing prvi je brend koji nam je u 2025. godini pružio veliku modnu reviju. Izvori ju nazivaju najvećim modnim događajem u Hrvatskoj, a brend Hrvatskim streetwearom nove generacije.
Oni koji nemaju emocije, ne postoje.
– moto BOMBER Clothinga
Revija je prikazana u petak, 10. siječnja, a događaj je počeo čak dan prije, 4. siječnja gala večerom s dress codeom “black elegance”. Nakon večere u The Placeu uslijedio je mingle u kafiću Botanico. Uzvanicima je priređen potpuni experience uz smještaj i organizirani privatni prijevoz do dvorane.
Riječ “Nostalgia“, osim što je bila inspiracija za prikazanu kolekciju (jesen/zima 2025.), bila je i ime same kolekcije. Sama modna revija održana je u Košarkaškoj dvorani Dubrava. Osnivač i dizajner BOMBERa, Nikola Filić, tamo je u djetinjstvu igrao košarku te je lokacijom revije zaokružio temu nostalgije za dječačkim danima i jednostavnim streetwear stilom odijevanja.
Foto: Mateo Mučnjak, Danko Šimunović, Luka Brajković, Krešimir Drmić
Filićeva kolekcija nadovezivala se na već izgrađenu sliku brenda s oversized siluetama, spojem luksuza i streetweara, no na odijelima i jaknama su se isticale posebne krojačke vještine. Dakako, kao streetwear brend, naglasak je uvijek bio na višenamjenskim komadima.
Košarkaški elementi igraju veliku ulogu – ne samo kroz direktne reference, već i kroz suptilne znakove.
– dizajner, Nikola Filić
Na događaj se odazvalo čak 1000 uzvanika iz cijele regije od kojih su neka poznata lica Albina, Zoi, Miach, Baksa i Sandi Pego.
BOMBER “FW25-NOSTALGIA” RUNWAY pwrd by Jack Daniels upotpunjena je glazbenim spektaklom u izvedbi Korbea, Pekija, Rouzija te Džordžija & RH Space Orchestra, a program su moderirali Jasmin Muhamed i Tina Celić. Prikazano je sveukupno 35 kombinacija čija je stilistica bila Marcela Vrček uz asistenciju Ire Rumore. Nakit je obezbijedio Argentum, fizure Salon Premium, a Iva Rukavina bila je vizažistica zaslužna za sve kozmetičke pothvate tu večer. Filić se također na javnoj platformi brendovog instagram profila zahvalio Antoniji Bucić za velik doprinos dizajnerskom procesu.
Neki od partnera ovog događaja bili su: Jack Daniels, Coca-Cola, Philips, Zonar, Maistra City Vibes, Mustang Auto Klub, Privee, Heineken, Izy, Borotalco i Balon centar, a revija je završena after partyjem u Ritz klubu.
Snimke pojedinačnih lookova kolekcije trajno su dostupne su na instagram profilu brenda: @bomberclo .