Prema uzoru na mnoge trgovačke lance, modna trgovina Bershka u Areni Zagreb, uvela je samoposlužne blagajne koje su u svijetu mode rijetkost.
Samoposlužne blagajne omogućuju kupcima da sami skeniraju odabrane artikle, izvrše plaćanje i završe proces kupovine bez, ili s kratkim čekanjem u redovima. Bershka ovom inovacijom nastoji unaprijediti korisničko iskustvo, pružajući modernu i efikasnu alternativu tradicionalnom načinu plaćanja. Osim što olakšavaju proces kupovine, ovakve blagajne nude i dodatnu privatnost kupcima. Na ovaj način Bershka odgovara na potrebe mlađih generacija, koje su naviknute na brzo, digitalizirano iskustvo.
Uz uvođenje samoposlužnih blagajna, Bershka u Areni Zagreb predstavila je i novi dizajn trgovine, koji je usmjeren na stvaranje modernog, funkcionalnog i privlačnog prostora. Dizajn pruža kupcima ugodno okruženje koje je usklađeno s najnovijim trendovima. Osim što Bershka prati tehnološke inovacije, ovim promjenama dodatno jača svoj brend na tržištu unaprijeđujući svoj vizualni identitet.
Budućnost kupovine
Kao što smo se već prilagodili samoposlužnim blagajnama u supermarketima, gdje sami skeniramo namirnice i plaćamo uz minimalnu pomoć osoblja, sada se ovaj trend prenosi i u svijet mode. Mnogi kupci odlučuju se na upotrebu samoposlužnih blagajna kako bi svoju kupovinu obavili što brže i učinkovitije te tako uštedjeli vrijeme.
Ovim novitetom Bershka je spojila tehnologiju, estetiku i praktičnost, a s obzirom na brzinu prilagodbe potrošača novim tehnologijama, ostaje za vidjeti hoće li i drugi modni brendovi slijediti ovaj primjer i isprobati novu dimenziju iskustva kupovine.
Kupovinu možete napraviti i klikom na njihovu web stranicu.