Nedjelja, 22 prosinca

Bershka uvela inovacije – samoposlužne blagajne i novi dizajn trgovine

Bershka
Tea Kovačić

Prema uzoru na mnoge trgovačke lance, modna trgovina Bershka u Areni Zagreb, uvela je samoposlužne blagajne koje su u svijetu mode rijetkost.

Samoposlužne blagajne omogućuju kupcima da sami skeniraju odabrane artikle, izvrše plaćanje i završe proces kupovine bez, ili s kratkim čekanjem u redovima. Bershka ovom inovacijom nastoji unaprijediti korisničko iskustvo, pružajući modernu i efikasnu alternativu tradicionalnom načinu plaćanja. Osim što olakšavaju proces kupovine, ovakve blagajne nude i dodatnu privatnost kupcima. Na ovaj način Bershka odgovara na potrebe mlađih generacija, koje su naviknute na brzo, digitalizirano iskustvo.

Uz uvođenje samoposlužnih blagajna, Bershka u Areni Zagreb predstavila je i novi dizajn trgovine, koji je usmjeren na stvaranje modernog, funkcionalnog i privlačnog prostora. Dizajn pruža kupcima ugodno okruženje koje je usklađeno s najnovijim trendovima. Osim što Bershka prati tehnološke inovacije, ovim promjenama dodatno jača svoj brend na tržištu unaprijeđujući svoj vizualni identitet.

Bershka
Tea Kovačić

Budućnost kupovine

Kao što smo se već prilagodili samoposlužnim blagajnama u supermarketima, gdje sami skeniramo namirnice i plaćamo uz minimalnu pomoć osoblja, sada se ovaj trend prenosi i u svijet mode. Mnogi kupci odlučuju se na upotrebu samoposlužnih blagajna kako bi svoju kupovinu obavili što brže i učinkovitije te tako uštedjeli vrijeme.

Ovim novitetom Bershka je spojila tehnologiju, estetiku i praktičnost, a s obzirom na brzinu prilagodbe potrošača novim tehnologijama, ostaje za vidjeti hoće li i drugi modni brendovi slijediti ovaj primjer i isprobati novu dimenziju iskustva kupovine.

Kupovinu možete napraviti i klikom na njihovu web stranicu.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)