Frank Ocean u kolovozu je ove godine pokazao svoj najnoviji projekt, zagonetnu marku modnih dodataka, Homer. Nedugo nakon lansiranja na tržište, brend je utihnuo, držeći se većinom svoje vodeće njujorške ispostave. No to se promijenilo kada je američki pjevač 19. prosinca, na društvenim mrežama, iznenada objavio dolazak nove kolekcije.

Međutim, to je u osnovi protiv svega za što se Homer u početku zalagao. Oceanova tvrtka trebala je biti luksuzna marka koja će se natjecati s Cartierom, formirana ekskluzivnošću i visokoprofilnim predstavljanjima poput kolaboracije Homer x Prada.
Proizvodi su u početku bili dostupni isključivo u trgovini na adresi 70-74 Bowery, New York, a zainteresirani međunarodni kupci morali bi telefonom kontaktirati trgovinu kako bi naručili. Je li portal za online kupnju znak problema?
I tvrtka i Ocean, koji je upravo lansirao novi Blonded merch, ostaju tajnoviti kao i uvijek.
Ali barem je izašla Homerova druga kolekcija, When a Dog Comes to Stay, popraćena dvosmislenom novom serijom video kampanja, I Remember, koja se može pogledati na web-stranici Homera.
‘When a Dog Comes to Stay istražuje psa kao simbol onog koji lakše ide kroz život’, rekao je Ocean.

“Ovčar, akita i bull terijer prikazani su u pikselima kao da se pojednostavljuju kvalitete koje te pse čine našom obitelji. Čini se da psu odanost dolazi prirodno, bez razmišljanja”, nadovezao se.
Comments are closed.