Subota, 21 prosinca

Hrvatska 2024: Razumne cijene i vrhunska iskustva

foto:večernji.hr

Na danima hrvatskog turizma u Opatiji predstavljene su ocjene TripAdvisora. Prema istraživanjima provedenim od siječnja do listopada, Hrvatska se istaknula po iskustvima koja pružaju “vrijednost za novac” te razumnim cijenama hrane i pića.

TripAdvisor je najveća turistička internetska platforma za pretraživanje i recenzije putovanja. U ponudi imaju više od 135.000 svjetskih odredišta i više od 463 milijuna korisnika mjesečno, koji u recenzijama uz ostalo pišu i o dobivenoj vrijednosti za novac, pa i u Hrvatskoj. To je bila i glavna tema istraživanja koje su na DHT-u u organizaciji Hrvatske turističke zajednice (HTZ) predstavili Lena Arbury i Antony Powell iz TripAdvisora za regiju EMEA (Europa, Bliski istok i Afrika).

Rezultati istraživanja

Prema rezultatima istraživanja Hrvatska je u 2024. u većini turističkih destinacija imala razumne cijene hrane i pića. Prosječna hotelska potrošnja po noćenju od 320 dolara bila je manja nego kod glavnih konkurenata, a ističe se i po iskustvima “vrijednih novca“. O Hrvatskoj se korisnici platforme u recenzijama većinom izjašnjavaju pozitivno, i s “nekim sentimentom”, upravo zbog iskustava i doživljaja koje steknu tijekom boravka. Najviše pretraživane kategorije iskustava i doživljaja u Hrvatskoj bile su aktivnosti na otvorenom, priroda, parkovi i razgledavanje (s više od 60 posto), a slijede ture, obilasci i kultura, dok se najmanje pretraživalo performanse, koncerte i kazališta (svega 0,2 posto).

Stručnjaci iz Tripadvisora istaknuli su da većina riječi koje se pojavljuju u recenzijama za Hrvatsku imaju pozitivnu konotaciju. Često se spominju usluge i doživljaji u našoj zemlji, a zanimljivo je da je najpopularnija riječ u hrvatskim recenzijama ‘hrana‘. Istovremeno, u slučaju Italije, Španjolske ili Grčke, najčešće spominjana riječ je ‘ture‘. Također, u odnosu na konkurente Hrvatska ima najveću ocjenu u iskustvima 4,7 dok je prosječna ocjena destinacija 4,4 od 5, što je isto kao i za Grčku, ali i malo bolje od onih za Italiju i UK ( 4,3), i za Španjolsku i SAD (4,2), navodi poslovni.hr

Gosti nas doživljavaju kao destinaciju raznovrsnog sadržaja koju rado preporučuju dalje te će upravo iskustvo obilježiti nadolazeću turističku 2025. godinu. Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristijan Staničić komentirao je kako će u budućnosti vrijednost za novac postati krucijalna tema kod odabira mjesta za odmor te da Hrvatska uspješno konkurira poznatim turističkim zemljama.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)