
Digitalne tehnologije snažno su promijenile način na koji građani sudjeluju u političkom životu. Društvene mreže, online kampanje i brza dostupnost informacija otvorile su nove mogućnosti, ali i nova pitanja o transparentnosti i manipulaciji javnim mnijenjem.
Političke stranke danas sve češće ulažu u digitalne strategije, dok se tradicionalni mediji suočavaju s padom povjerenja. Istodobno, građani su izloženi velikoj količini neprovjerenih informacija, što dodatno otežava donošenje informiranih političkih odluka.
Uloga društvenih mreža u političkim kampanjama
Facebook, X (bivši Twitter), Instagram i TikTok postali su ključni alati u predizbornim kampanjama. Putem kratkih i emocionalno snažnih poruka političari pokušavaju doprijeti do mlađih birača, često zaobilazeći klasične oblike političke debate.





Iako digitalni kanali omogućuju veću uključenost građana, stručnjaci upozoravaju na opasnost od širenja dezinformacija i polarizacije društva. Regulacija online prostora postaje jedno od ključnih političkih pitanja budućnosti.
Kratki videozapisi nameću se kao dominantan način političke komunikacije, prvenstveno usmjeren prema mladima. No postavlja se pitanje može li se složena politička tema kvalitetno prenijeti u svega nekoliko sekundi.
https://www.instagram.com/reel/DN3L9eVWOSX/?utm_source=ig_web_button_share_sheet