Kultna suradnja japanskog umjetnika Takashija Murakamija i francuske modne kuće Louis Vuitton koja je 2003. godine osvojila modni svijet, ponovno se vraća. Spoj francuske sofisticiranosti i tradicije s jedne strane te dječačke razigranosti i umjetnosti s druge strane, glavni je temelj ove suradnje. Najpoznatiji modeli Louis Vuitton torbi ukrašeni šarenim monogramima, cvjetićima, trešnjama i likovima iz filma prizivaju pomalo zaboravljenu Y2K estetiku.
Zaštitno lice kampanje je karizmatična Zendaya, već dobro poznata kao ambasadorica Louis Vuitton brenda, koja plijeni pažnju svojom snažnom energijom i cool stavom.
Prva kolekcija dostupna je od 1. siječnja 2025. godine, a uključuje više od 150 komada među kojima su torbe Louis Vuitton Alma i Speedy, svilene marame, kožni novčanici i remeni, privjesci za ključeve, parfemi, tenisice, skateboard, pa čak i torba za kućne ljubimce. Uz nju najavljene su još dvije kolekcije od kojih sljedeća dolazi u ožujku. Louis Vuitton se pobrinuo i za popratne sadržaje pri lansiranju kolekcije kao što su kafići, pop-up trgovine i automati.
Iako suradnje velikih modnih brendova nastaju gotovo svakoga dana, ova se ističe kao dobar potez jer donosi nostalgičan modni šarm i veliku bazu već odanih obožavatelja.